ΕΛΚΕ-Βαρόμετρο 2024

Απαντήστε στο Ερωτηματολόγιο που ακολουθεί για να αξιολογήσετε τις Διοικητικές και Οικονομικές Υπηρεσίες του ΕΛΚΕ

Η Μονάδα Οικονομικής και Διοικητικής Υποστήριξης (ΜΟΔΥ) του ΕΛΚΕ του Πανεπιστημίου Αιγαίου στο πλαίσιο της πολιτικής Διασφάλισης Ποιότητας και της προσπάθειας παρακολούθησης και βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών (που ενθαρρύνεται και από την πολιτική της Επιτροπής Ερευνών “Προσοχή στον Χρήστη”), καλεί τα μέλη της Πανεπιστημιακής Κοινότητας που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες του ΕΛΚΕ να συμμετέχουν στη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου αξιολόγησης που ακολουθεί.

Ο απαιτούμενος χρόνος συμπλήρωσης του ερωτηματολογίου είναι μόλις λίγα λεπτά και τα αποτελέσματα του θα βοηθήσουν σημαντικά στη βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών από την ΜΟΔΥ του ΕΛΚΕ στους-στις Επιστημονικά Υπευθύνους των έργων, στους-στις συνεργάτες-ιδες τους, και σε όλες και όλους τις ερευνήτριες και ερευνητές που συνεισφέρουν με το έργο τους στην ανάπτυξης της έρευνας στο Πανεπιστήμιο μας. 

Η συμμετοχή σας είναι φυσικά εθελοντική και παρακαλούμε για την συμπλήρωση του ερωτηματολογίου μέχρι την 20η  Φεβρουαρίου 2024. Ευχαριστούμε για τη συνεργασία.

Οδηγίες Συμπλήρωσης

Το ερωτηματολόγιο έχει 4 σελίδες, για να περάσετε από την μία στην άλλη σελίδα χρειάζεται να απαντήσετε σε ΟΛΕΣ τις ερωτήσεις της σελίδας και μετά να επιλέξετε το μπλε πλήκτρο “Επόμενη Σελίδα” (στο κάτω μέρος της σελίδας) για να οδηγηθείτε στην επόμενη σελίδα και να συνεχίσετε τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου. Φυσικά, μπορείτε να μεταφέρεστε σε κάθε προηγούμενη σελίδα για να διορθώσετε τις απαντήσεις σας, αν το επιθυμείτε. Όταν συμπληρώσετε και τις 4 σελίδες, μπορείτε να υποβάλετε το ερωτηματολόγιο επιλέγοντας το μπλε πλήκτρο “Υποβολή Ερωτηματολογίου”.

Λίστα Ερωτήσεων

Για να σας προετοιμάσουμε για την συμπλήρωση του Ερωτηματολογίου σας παρουσιάζουμε τη δομή του, δηλ. τα ερωτήματα που θα απαντήσετε. Το ερωτηματολόγιο έχει 4 σελίδες και 7 ομάδες ερωτήσεων. (A1-A7).

Σελιδα 1 της εφαρμογής (ομάδες ερωτήσεων: A1-A3, A4)

Α1-Α3: Γενικές Ερωτήσεις

  • Α1: Ιδιότητα Ερωτώμενου/ης 
  • Α2: Ποια είναι η συνολική χρονική διάρκεια της συνεργασίας σας με τη Μονάδα Οικονομικής & Διοικητικής Υποστήριξης (ΜΟΔΥ)  του Ε.Λ.Κ.Ε.
  • Α3: Δηλώστε το επίπεδο ικανοποίησης σας, από την μέχρι τώρα συνεργασία σας, από τη λειτουργία της Μονάδας Οικονομικής & Διοικητικής Υποστήριξης (ΜΟΔΥ) του Ε.Λ.Κ.Ε.
    • Καθόλου – Λίγο – Μέτρια – Αρκετά – Πολύ

Α4: Δηλώστε την ικανοποίηση σας για τις παρακάτω παρεχόμενες υπηρεσίες της Μονάδας Οικονομικής & Διοικητικής Υποστήριξης (ΜΟΔΥ) του Ε.Λ.Κ.Ε.

    • Δεν έχω κάνει χρήση της υπηρεσίας – Καθόλου – Λίγο – Μέτρια – Αρκετά – Πολύ
    • Δεν έχω κάνει χρήση της υπηρεσίας – Καθόλου – Λίγο – Μέτρια – Αρκετά – Πολύ
  • Υπηρεσία ηλεκτρονικών συναλλαγών (e-pay) για μεταπτυχιακά και ΚΕΔΙΒΙΜ
    • Δεν έχω κάνει χρήση της υπηρεσίας – Καθόλου – Λίγο – Μέτρια – Αρκετά – Πολύ
  • Ιστοσελίδα της ΜΟΔΥ/Ε.Λ.Κ.Ε. (Αναζήτηση προγραμμάτων / προκηρύξεων / προσκλήσεων, χρήσιμα έντυπα) https://www.ru.aegean.gr/elke_website
    • Δεν έχω κάνει χρήση της υπηρεσίας – Καθόλου – Λίγο – Μέτρια – Αρκετά – Πολύ
  • Ηλεκτρονική πληροφόρηση (μέσω email, site, webrescom κλπ): πληρότητα
    • Καθόλου – Λίγο – Μέτρια – Αρκετά – Πολύ
  • Εξυπηρέτηση των μελών της Πανεπιστημιακής Κοινότητας (δια ζώσης ή ηλεκτρονικά): ικανοποίηση
    • Καθόλου – Λίγο – Μέτρια – Αρκετά – Πολύ

Σελίδα 2 της εφαρμογής (ομάδα ερωτήσεων: A5)

Α5: Δηλώστε το συνολικό βαθμό ικανοποίησης σας για το επίπεδο παρεχόμενης υπηρεσίας στους παρακάτω τομείς δραστηριότητας της ΜΟΔΥ του Ε.Λ.Κ.Ε.

  • Υποβολή προτάσεων – έναρξη έργων
    • Καθόλου – Λίγο – Μέτρια – Αρκετά – Πολύ – Δεν απαντώ
  • Προσκλήσεις –  Συμβάσεις ανθρώπινου δυναμικού
    • Καθόλου – Λίγο – Μέτρια – Αρκετά – Πολύ – Δεν απαντώ
  • Διαχείριση ευρωπαϊκών/ διεθνών προγραμμάτων (πχ, HΟRIZON)
    • Καθόλου – Λίγο – Μέτρια – Αρκετά – Πολύ – Δεν απαντώ
  • Διαχείριση προγραμμάτων εδαφικής συνεργασίας και λοιπών επιχειρησιακών προγραμμάτων (πχ ΕΣΠΑ, INTERREG)
    • Καθόλου – Λίγο – Μέτρια – Αρκετά – Πολύ – Δεν έχω εμπειρία
  • Διαχείριση παρακολούθησης μεταπτυχιακών προγραμμάτων σπουδών  δια βίου μάθησης, μελετών, συνεδρίων κλπ.
    • Καθόλου – Λίγο – Μέτρια – Αρκετά – Πολύ – Δεν έχω εμπειρία
  • Διαχείριση μετακινήσεων, ταξιδιών
    • Καθόλου – Λίγο – Μέτρια – Αρκετά – Πολύ – Δεν έχω εμπειρία
  • Αναθέσεις – Διαγωνισμοί για την προμήθεια εξοπλισμού, υπηρεσιών κλπ.
    • Καθόλου – Λίγο – Μέτρια – Αρκετά – Πολύ – Δεν έχω εμπειρία
  • Διεκπεραίωση εσόδων (πχ από έργα ΠΜΣ, ΚΕΔΙΒΙΜ, ΕΣΠΑ μελέτες κλπ.  και δάνεια) 
    • Καθόλου – Λίγο – Μέτρια – Αρκετά – Πολύ – Δεν έχω εμπειρία
  • Διεκπεραίωση Πληρωμών αμοιβών, μετακινήσεων, προμηθειών
    • Καθόλου – Λίγο – Μέτρια – Αρκετά – Πολύ – Δεν έχω εμπειρία
  • Υποστήριξη από το Γραφείο Μεταφοράς Τεχνολογίας και Τεχνογνωσίας
    • Καθόλου – Λίγο – Μέτρια – Αρκετά – Πολύ – Δεν έχω εμπειρία

Σελίδα 3 της εφαρμογής (ομάδα ερωτήσεων: A6)

Α6: Δηλώστε το βαθμό ικανοποίησης σας (από 1 εώς 5) από τα διάφορα Τμήματα της ΜΟΔΥ του Ε.Λ.Κ.Ε. (0: Δεν έχω συνεργαστεί με αυτό το Τμήμα) στη βάση τριών παραμέτρων: α) Ταχύτητα ανταπόκρισης σε τηλεφωνικές κλήσεις και ηλεκτρονικά. μηνύματα, β) Ευκολία πρόσβασης στο αρμόδιο άτομο – Συνεργασία, γ) Παροχή βοήθειας στις απαιτούμενες διαδικασίες – Συμπλήρωση εντύπων

  • Υποβολή προτάσεων – έναρξης έργων
      • Ταχύτητα ανταπόκρισης σε τηλεφωνικές κλήσεις και ηλεκτρονικά. μηνύματα
        • 0 1 2 3 4 5 
      • Ευκολία πρόσβασης στο αρμόδιο άτομο – Συνεργασία
        • 0 1 2 3 4 5 
      • Παροχή βοήθειας στις απαιτούμενες διαδικασίες – Συμπλήρωση εντύπων
        • 0 1 2 3 4 5 
  • Προσκλήσεις –  Συμβάσεις ανθρώπινου δυναμικού
      • Ταχύτητα ανταπόκρισης σε τηλεφωνικές κλήσεις και ηλεκτρονικά. μηνύματα
        • 0 1 2 3 4 5 
      • Ευκολία πρόσβασης στο αρμόδιο άτομο – Συνεργασία
        • 0 1 2 3 4 5 
      • Παροχή βοήθειας στις απαιτούμενες διαδικασίες – Συμπλήρωση εντύπων
        • 0 1 2 3 4 5 
  • Διαχείριση ευρωπαϊκών/ διεθνών προγραμμάτων (πχ, HΟRIZON)
      • Ταχύτητα ανταπόκρισης σε τηλεφωνικές κλήσεις και ηλεκτρονικά. μηνύματα
        • 0 1 2 3 4 5
      • Ευκολία πρόσβασης στο αρμόδιο άτομο – Συνεργασία
        • 0 1 2 3 4 5
      • Παροχή βοήθειας στις απαιτούμενες διαδικασίες – Συμπλήρωση εντύπων
        • 0 1 2 3 4 5
  • Διαχείριση προγραμμάτων εδαφικής συνεργασίας και λοιπών επιχειρησιακών προγραμμάτων (πχ ΕΣΠΑ, INTERREG)
      • Ταχύτητα ανταπόκρισης σε τηλεφωνικές κλήσεις και ηλεκτρονικά. μηνύματα
        • 0 1 2 3 4 5 
      • Ευκολία πρόσβασης στο αρμόδιο άτομο – Συνεργασία
        • 0 1 2 3 4 5 
      • Παροχή βοήθειας στις απαιτούμενες διαδικασίες – Συμπλήρωση εντύπων
        • 0 1 2 3 4 5 
  • Διαχείριση παρακολούθησης μεταπτυχιακών προγραμμάτων σπουδών  δια βίου μάθησης, μελετών, συνεδρίων κλπ.
      • Ταχύτητα ανταπόκρισης σε τηλεφωνικές κλήσεις και ηλεκτρονικά. μηνύματα
        • 0 1 2 3 4 5 
      • Ευκολία πρόσβασης στο αρμόδιο άτομο – Συνεργασία
        • 0 1 2 3 4 5 
      • Παροχή βοήθειας στις απαιτούμενες διαδικασίες – Συμπλήρωση εντύπων
        • 0 1 2 3 4 5 
  • Διαχείριση μετακινήσεων, ταξιδιών
      • Ταχύτητα ανταπόκρισης σε τηλεφωνικές κλήσεις και ηλεκτρονικά. μηνύματα
        • 0 1 2 3 4 5 
      • Ευκολία πρόσβασης στο αρμόδιο άτομο – Συνεργασία
        • 0 1 2 3 4 5 
      • Παροχή βοήθειας στις απαιτούμενες διαδικασίες – Συμπλήρωση εντύπων
        • 0 1 2 3 4 5 
  • Αναθέσεις – Διαγωνισμοί για την προμήθεια εξοπλισμού, υπηρεσιών κλπ.
      • Ταχύτητα ανταπόκρισης σε τηλεφωνικές κλήσεις και ηλεκτρονικά. μηνύματα
        • 0 1 2 3 4 5 
      • Ευκολία πρόσβασης στο αρμόδιο άτομο – Συνεργασία
        • 0 1 2 3 4 5 
      • Παροχή βοήθειας στις απαιτούμενες διαδικασίες – Συμπλήρωση εντύπων
        • 0 1 2 3 4 5 
  • Διεκπεραίωση εσόδων (πχ από έργα ΠΜΣ, ΚΕΔΙΒΙΜ, ΕΣΠΑ μελέτες κλπ.  και δάνεια) 
      • Ταχύτητα ανταπόκρισης σε τηλεφωνικές κλήσεις και ηλεκτρονικά. μηνύματα
        • 0 1 2 3 4 5 
      • Ευκολία πρόσβασης στο αρμόδιο άτομο – Συνεργασία
        • 0 1 2 3 4 5 
      • Παροχή βοήθειας στις απαιτούμενες διαδικασίες – Συμπλήρωση εντύπων
        • 0 1 2 3 4 5 
  • Διεκπεραίωση Πληρωμών αμοιβών, μετακινήσεων, προμηθειών
      • Ταχύτητα ανταπόκρισης σε τηλεφωνικές κλήσεις και ηλεκτρονικά. μηνύματα
        • 0 1 2 3 4 5 
      • Ευκολία πρόσβασης στο αρμόδιο άτομο – Συνεργασία
        • 0 1 2 3 4 5
      • Παροχή βοήθειας στις απαιτούμενες διαδικασίες – Συμπλήρωση εντύπων
        • 0 1 2 3 4 5
  • Μεταφορά Τεχνολογίας και Τεχνογνωσίας
    • Ταχύτητα ανταπόκρισης σε τηλεφωνικές κλήσεις και ηλεκτρονικά. μηνύματα
      • 0 1 2 3 4 5
    • Ευκολία πρόσβασης στο αρμόδιο άτομο – Συνεργασία
      • 0 1 2 3 4 5
    • Παροχή βοήθειας στις απαιτούμενες διαδικασίες – Συμπλήρωση εντύπων
      • 0 1 2 3 4 5 

Περισσότερες πληροφορίες για την Ανωνυμοποίηση των Δεδομένων

Η πρόσβαση στις σελίδες του Ερωτηματολογίου γίνεται με τη χρήση των credentials του Πανεπιστημίου (username & passwords) που χρησιμοποιείται για να αποκτήσετε πρόσβαση σε κάθε άλλη υπηρεσία. Όμως σε αυτή την περίπτωση, η ταυτοποίηση των συμμετεχόντων συνεπάγεται την ανωνυμία (!). Πράγματι, το ψηφιακό περιβάλλον που υποστηρίζει το Ερωτηματολόγιο γνωρίζει ότι αυτός-ή που ταυτοποιήθηκε είναι μέλος της Κοινότητας μας αλλά δεν γνωρίζει ποιός ή ποιά είναι. Προκειμένου λοιπόν να διασφαλιστούν και η έγκυρη ταυτοποίηση των συμμετεχόντων-ουσών (ώστε να συμμετέχουν μόνο  μέλη της Κοινότητας μας και κανείς και καμία να μην μπορεί να συμπληρώσει ένα Ερωτηματολόγιο περισσότερο από μία φορά) και η ανωνυμία τους, έχει υλοποιηθεί ένα σύστημα εισόδου με τα εξής χαρακτηριστικά: 

  1. Η αυθεντικοποίηση των χρηστών υλοποιείται από ένα ενδιάμεσο σύστημα (identity provider proxy) και όχι απευθείας από την υπηρεσία ΕΛΚΕ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ. Αυτό το σύστημα (identity provider proxy) βασίζεται στο Single-Sign-On (SSO) σύστημα αυθεντικοποίησης του Πανεπιστημίου μας μετατρέπει τα διαπιστευτήρια των χρηστών σε ανώνυμα tokens (χρησιμοποιώντας τους συνήθεις salted hash αλγόριθμους οι οποίοι συνίστανται σε τέτοιες περιπτώσεις). 
  2. Στη συνέχεια το σύστημα αυθεντικοποίησης (identity provider proxy) προωθεί μονο αυτά τα ανώνυμα tokens στην κυρίως υπηρεσία ΕΛΚΕ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ, που είναι εγκατεστημένη σε διαφορετικό διακομιστή από το πρώτο σύστημα, η οποία επιπλέον υλοποιεί διαχωρισμό των πινάκων χρηστών και απαντήσεων. Τέλος, με την υποβολή του Ερωτηματολογίου, το αναγνωριστικό χρήστη το οποίο έχει σταλεί στην κυρίως υπηρεσία ΕΛΚΕ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ κατακερματίζεται και αυτό μία τελευταία φορά προκειμένου να ισχυροποιήσουμε ακόμα περισσότερο την ανωνυμία.
  3. Με το συνδυασμό αυτών των δύο συστημάτων εξασφαλίζεται αφενός ότι ο κάθε ταυτοποιημένος χρήστης μπορεί να ψηφίσει μόνο μια φορά, και αφετέρου καθίσταται πρακτικά αδύνατη η σύνδεση των επιλογών των συμμετεχόντων-ουσών στη ψηφοφορία με το ανώνυμο χαρακτηριστικό (anonymized identifier) τους.

Γενικότερα, ο ΕΛΚΕ του Πανεπιστημίου Αιγαίου αναγνωρίζει της σημασία της προστασίας των πληροφοριακών/προσωπικών δεδομένων και λαμβάνει μέτρα για τη διασφάλιση, εμπιστευτικότητα της πληροφορίας σύμφωνα με τα οριζόμενα στις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Προσωπικών Δεδομένων καθώς και του ισχύοντος εθνικού πλαισίου (ν.4624/2019). Η συμμετοχή σας στην έρευνα ικανοποίησης από τις υπηρεσίες της ΜΟΔΥ του ΕΛΚΕ συνεπάγεται βέβαια ότι συμφωνείτε με τη δημοσίευση των αποτελεσμάτων της. Σας ευχαριστούμε για την συνεργασία.